2012. május 12., szombat

Eladó HP nx9010 töltővel - Jelenlegi ára: 15 000 Ft

Eladó a képeken látható HP nx9010-es laptop töltővel. A készülék német billentyűzetes 512Mb ram van benne 30Gb-os vinyó. A kijelző pixelhiba mentes a készülék esztétikai szempontból a korához képest jó állapotban van.
Ezt a laptopot ROSSZ! -nak árulom mert:
Bekapcsolás után bejön az XP logo stb. majd utána kéri a belépési kódokat szóval itt vége a mutatványnak ezért újra akartam húzni az XP-t. A telepítő lemez indítása után szomorúan vettem észre, hogy az Enter gomb nem működik ezért már a telepítés elején megakadtam. Több gomb sem működik ezért biztos hogy billentyűzet cserés a készülék.
Összességében azért árulom rosszként mert én nem tudok és nem is akarok vele foglalkozni. A DVD meghajtó jó. Azt nem tudom megmondani, hány MGhz-es a gép csak a ramot meg a vinyót tudtam megnézni úgy, hogy kivettem aztán leolvastam róluk. Szerintem csak billentyű baja van de még egyszer hangsúlyoznám a készüléket rosszként árulom ezért semmilyen garanciát nem vállalok érte!



Jelenlegi ára: 15 000 Ft

Az aukció vége: 2012-03-06 12:05
. Eladó HP nx9010 töltővel - Jelenlegi ára: 15 000 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése