2012. március 25., vasárnap

Asus GTS 250 1GB DDR3 + Scythe Musashi - Jelenlegi ára: 1 Ft

Asus ENGTS250 DK/DI/1GD3/A + Scythe Musashi aktív hűtő
Egyedi, ultra-halk és erős videokártya: az NVidia Geforce GTS250 chipset habár nem mai darab, de továbbra is versenyképes egy erős középkategoriában. Modern játékok is kifogástalanul, szaggatás nélkül, medium-high beállítások között futnak ( Call of Duty MW3, Skyrim, IL-2 Cliffs of Dover ).
Az eredeti hűtőbordáját lecseréltem ( azt is adom vele ) a Scythe Musashi aktív heat pipe-os hűtőjére, amitől rendkivül halk lett ( 2 nagy venti forog állandó alacsony fordulaton ) és nagyon hűvösen tartja a kártyát ( kb. 35-40 fok ). Ennek eredményeként jelentősen lehet overclockolni, habár én nem használtam, nekem teljesen jó volt alapjáraton is.
A kártya kifogástalanul müködik, újabbra cseréltem, ezért adom el. Csere nem érdekel, megtekintés/átvétel Budapesten, megbeszélés szerint.


Jelenlegi ára: 1 Ft

Az aukció vége: 2012-03-16 00:44
. Asus GTS 250 1GB DDR3 + Scythe Musashi - Jelenlegi ára: 1 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése