2012. január 23., hétfő

BEHRINGER Eurorack MX 802A keverő eladó - Jelenlegi ára: 1 Ft

Eladó egy Behringer Eurorack MX 802A típusú kis keverő hibátlan és megkímélt állapotban.
Én keveset használtam, és azért is adom el, mert sajnos feleslegessé vált.
Sokat nem írnék róla, akit komolyan érdekel, az pontosan tudja, mire képes ez a szerkezet, vagy utána tud nézni könnyedén a Google-ben, de természetesen tőlem is lehet kérdezni, igyekszem válaszolni mindenre.
Röviden:
- a keverő beépített fantom táppal rendelkezik, én ezt nem tudtam használni, mert egy nagymembrános kondenzátor mikrofont használok, amihez van fantom táp.
- tartozéka a keverőnek a saját tápja, amit már én is úgy vettem, hogy egy helyen össze van szigetelőszalagozva, de ez semmit nem befolyásol, tökéletesen működik
- a képek a termékről készültek
- a potik nem recsegnek, szépen mozognak
- beépített EQ midnen csatornán, és a LED kijelző is hibátlan
- 4 XLR mikrofon bemenet
Összegezve, a keverőt tényleg tudom ajánlani, mert akár otthonra, akár kisebb rendezvényekre első osztályú, és szép tiszta hangja van sok más keverővel ellentétben. Abszolút megbízható!
Javaslom a személyes átvételt és a kipróbálását vásárlás előtt!
Postán elküldöm utalás után a vásárló saját felelősségére, de nem szívesen.
Helyileg megtekinthető, kipróbálható és átvehető Encsen (B-A-Z. megye, Miskolctól 40 km Tornyosnémeti felé)
CSAK KÉSZPÉNZRE VÁLTHATÓ, CSERE SAJNOS NEM ÉRDEKEL!



Jelenlegi ára: 1 Ft

Az aukció vége: 2012-01-23 13:59
. BEHRINGER Eurorack MX 802A keverő eladó - Jelenlegi ára: 1 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése